Kampanie AdWords
Kampanie Google AdWords (inaczej linki sponsorowane) to narzędzie umożliwiające reklamowanie się w wynikach wyszukiwania Google w modelu PPC (pay per click – płatność za kliknięcia). Korzystając z AdWords, podobnie jak w przypadku pozycjonowania, trafiasz do klienta, który jest zainteresowany produktami lub usługami, które masz w ofercie.
Zalety reklamy w AdWords:
– płacisz jedynie za użytkownika, który zdecydował się kliknąć w reklamę i przejść na Twoją stronę,
– zachowujesz pełną kontrolę nad wydatkami – decydujesz z góry ile chcesz wydać na reklamę, możesz ustalić budżet dzienny,
– szybkość wdrożenia – Twoje reklamy wyświetlają się już w kilka minut po skonfigurowaniu kampanii,
– szerokie możliwości optymalizacji i konfiguracji – bardzo dokładne raportowanie skuteczności reklam i wydatków pozwala na stałą optymalizację wybranych obszarów kampanii. Możesz z duża dozą dokładności określić w jakich lokalizacjach, a nawet w jakich godzinach użytkownicy będą widzieć Twoje reklamy.