Pozycjonowanie lokalne

map-pin-blueW ramach pozycjonowania lokalnego kładziemy większy nacisk na optymalizację witryny pod kątem widoczności na wybranym obszarze (najczęściej danym mieście).

Warunkiem koniecznym do skorzystania z tej oferty jest posiadanie w danym miejscu fizycznej lokalizacji (siedziby, oddziału, punktu obsługi klienta) dostępnej dla klientów.

Dlaczego warto postawić na lokalne SEO?

Walka o widoczność w wybranym mieście to mniejsza konkurencja. W ogólnopolskich wynikach rywalizują ze sobą zwykle dziesiątki lub setki firm. Google coraz lepiej radzi sobie z geolokalizacją użytkownika (a więc Twojego potencjalnego klienta) i jest w stanie przedstawiać mu wyniki lokalne nawet, jeśli w zapytaniu nie poda nazwy miejscowości.

To także oszczędność środków, bo – umówmy się – nawet jeśli jesteś najlepszym fryzjerem w Opolu, nie skusi to raczej osoby szukającej fryzjera w Białymstoku. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku wielu innych nastawionych lokalnie branż – mechaników, restauracji, ślusarzy czy szewców.

Napisz do nas i uzyskaj więcej informacji na temat tego co możemy zrobić dla lokalnych firm.